۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

شیوه‌های احمدی نژادی


کاملا درست است ، بالاترین در دست باند خاصی‌ است، باندی که فقط لینکهای خنثی یا لینکهای همسو با خودش را بالا میبرد. اکانت من را هم فقط به خاطر اینکه گفته بودم "آقای خاتمی خودت غلط میکنی‌ که می‌گویی مردم غلط کرده اند" بستند. خیلی‌‌ها منفی‌ غیر واقعی‌ و یا تکراری دادند و خیلی‌ها هم مثبت دادند. کلّ رأی‌ها خیلی‌ زیاد نبود ولی‌ نظرها جالب بودند یک کاربر(فکر می‌کنم niki) از من خواست که تیتر را بردارم و بر نداشتم، در نتیجه رای منفی‌ داد و پس از مدت کوتاهی‌ اکانت من نه به خاطر غیر واقعی‌ و یا توهین آمیز بلکه بدلیل استفاده از بالاترین به عنوان وبلاگ بسته شد. تیتر از تویتر بود و یک توضیح کوتاه هم بدنبال آن، کاری که خیلی‌ از کاربرها میکنند و آنهایی که نور چشمی اند به بالا میروند. برای من بالاترین جای خوبی‌ بود که در آن میتوانستم عقاید و نظراتم را با دیگران در میان بگذارم ولی‌ وقتی‌ که میبینم فقط به خاطر درج یک نظر هر چند نه خوشایند یا توهین آمیز برای عده‌ای از حق نظر دادن محروم میشوم ، آن تشکیلاتی که به آن امیدوار بوده‌ام برایم رنگ میبازد.قدر مسلم اینکه من یا هر کس دیگری اگر حرفی‌ برای گفتن داشته باشد دیر یا زود جایی‌ را برای ابراز عقیده خواهد یافت. من واقعا نگران آینده جنبش هستم وقتی‌ که میبینم شیوه‌های احمدی نژادی اختناق و سرکوب که متاسفانه جزئی از جهل حکم بر جامعه است حتی در وبسایت‌های دمکراتیک مانند بالاترین دست به خودنمائی و اقتدار بزند. در پایان سخن آرزوی پیروزی برای خود و تمامی‌ ایرانیان آزادیخواه و وطنپرست را دارم.
علی‌ اصغر پارسی‌- پارسیمرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر