۱۳۸۸ تیر ۲۹, دوشنبه

با چه رفرندمی موافقیم ؟
بنظر من رفراندوم بر سر ماندن و یا نماندن احمدی نژاد دیرگاهیست که موضوع کهنه‌ای شده است، این مال آن موقع‌هایی‌ بود که هنوز اینهمه خون ریخته نشده بود و جوانهای ما بی‌ هیچ گناهی کشته نشده بودند، این برای موقعی خوب بود که خامنه‌ای هنوز حداقل بطور لفظی در بین مردم رهبر خوانده میشد و اینطور بی‌ شرمانه در نماز جمعه دستور قتل بیگناهان را نداده بود.
الان دیگر وضع فرق کرده و مردم رفراندمی را میخواهند که بودن و یا رفتن نظام را تعیین کند، و مطمناً این نوع رفراندوم نیز فقط در محدوده زمانی‌ خود میتواند کاربرد داشته باشد و یا به عبارتی دیگر تاریخ مصرف خود را خواهد داشت.
آنچه مسلم است آقایان سید محمد خاتمی و میر حسین موسوی عمیقا دل در گرو حفظ نظام جمهوری اسلامی دارند و خود نیز بارها گفته اند و خیلی‌ هم دور از انتظار نیست، که آنان خود از معماران و سازندگان این نظام بوده اند ولی‌ از آنجا که هنوز نیم نگاهی‌ نیز به مراحم رهبری داشته و یا دارند، حالا که خیلی‌ دیر شده است بطور زیرکانه ای مساله رفراندوم برای بودن و یا رفتن احمدی نژاد را مطرح میکنند قبل از آنکه مردم خود رفراندوم برای تعیین نوع نظام را مطرح کنند.
این آقایان از مردم دیر گاهیست که عقب افتاده اند و انتظاری بیش از این هم نمی‌توان داشت زیرا که پایشان گیر نظام است.
به امید پیروزی...............

۱ نظر:

  1. Drood bar shoma
    Hamvatan grami yek meghdar kotah bia va ba aksariat mardom harkat kon . in yek ghadam be jelow ast va baad donbal ghadam digari bash . omidvaram az an dasteh afrad bashi ke sadeghaneh in maghaleh ra neveshteei . Yek grooh nookar khareji hastand ke mikhahand in yek ghadam ra niz ke be jeloo miravim az ma begiran . yadetan naravad pas az koodetaye 28 mordad va sarnegooni azad mard Dr. Mosadegh, salha tool keshid ta enghelab digari pishamad .In ghadam ke tamam shod shoma be onvan roshan andish donbal rahnemod baraye ghadam digar baraye chand sal ayandeh pish tazid
    Aghah bashid, pirooz bashid
    Mazdaq

    پاسخحذف